Autor |
Wiadomość |
Dołączył(a): 18.12.2005, 18:56 Lokalizacja: CZĘSTOCHOWA Posty: 98
Podziękował: 0
Pomógł: 1
Silnik: AWY-1.2 6V 54KM
Województwo: śląskie
|
_________________ FABIA COMBI AME 1.4 LPG. A TO MÓJ SYN.
Ostatnio edytowano 28.04.2007, 21:10 przez aleks-1967, łącznie edytowano 1 raz
|
28.04.2007, 19:18 |
|
|
Dołączył(a): 18.09.2006, 16:25 Lokalizacja: Łódź Posty: 60
Podziękował: 0
Pomógł: 0
Silnik: AQV-1.0 8V 50KM
Samochód: Classic
Rok prod.: 2004
Województwo: łódzkie
|
a sluchaj ile kosztowaly cie te ringi na pokretła no i napisz co musiales w nich przerobic
|
28.04.2007, 20:47 |
|
|
Dołączył(a): 18.12.2005, 18:56 Lokalizacja: CZĘSTOCHOWA Posty: 98
Podziękował: 0
Pomógł: 1
Silnik: AWY-1.2 6V 54KM
Województwo: śląskie
|
sobi napisał(a): a sluchaj ile kosztowaly cie te ringi na pokretła no i napisz co musiales w nich przerobic
Przez to że byłem osobiście i kupiłem duże ringi policzono mi za małe 20zł. A problem polega na tym że mają od spodu jest kołnierz który ściąłem nożyczkami, wyrównałem pilnikiem gładzikiem, taśma dwustronna i wygląda nieźle.
_________________ FABIA COMBI AME 1.4 LPG. A TO MÓJ SYN.
|
28.04.2007, 21:03 |
|
|
Dołączył(a): 02.09.2010, 12:05 Lokalizacja: Mysłowice Posty: 3
Podziękował: 0
Pomógł: 0
Silnik: ASY-1.9 SDI 64KM
Województwo: śląskie
|
hej ! mam problem z zegarami mozecie mi powiedziec jak je zdjac ? odkreciłem 2 śrubki które je trzymaja ale zegary nie chca wyjsc . Prosze o pomoc
|
02.09.2010, 12:07 |
|
|
Dołączył(a): 19.08.2008, 14:01 Lokalizacja: Warszawa Posty: 292 Zdjęcia: 13
Podziękował: 1
Pomógł: 18
Silnik: AZQ-1.2 12V 64KM
Skrzynia: JQM - 5b.
Samochód: Hatchback, wersja RUN
Rok prod.: XII.2003
Województwo: mazowieckie
|
http://www.fabiaclub.pl/forum-pl/viewtopic.php?t=2902&highlight=zegary
Ja wyjmowałem wkładając płaski wkrętak u góry na środku i wypychałem delikatnie do siebie.
|
02.09.2010, 12:38 |
|
|
Dołączył(a): 02.09.2010, 12:05 Lokalizacja: Mysłowice Posty: 3
Podziękował: 0
Pomógł: 0
Silnik: ASY-1.9 SDI 64KM
Województwo: śląskie
|
Dzieki !!! pozdrawiam
|
02.09.2010, 12:47 |
|
|
Dołączył(a): 22.09.2008, 11:28 Lokalizacja: Starachowice Posty: 135
Podziękował: 4
Pomógł: 4
Silnik: ATD-1.9 TDI 101KM
Skrzynia: inny model
Samochód: comfort
Rok prod.: 2001
Województwo: świętokrzyskie
|
ja mam tez ringi ale własnie odkręciłem śruby i pomału ciagnolem do siebie ale czułem jakby kable mi nie dały ;/ co to może być jak wybrnac z tej sytuacji
_________________ ... dla przyjaciół BARANEK ...
|
02.09.2010, 18:54 |
|
|
Dołączył(a): 02.09.2010, 12:05 Lokalizacja: Mysłowice Posty: 3
Podziękował: 0
Pomógł: 0
Silnik: ASY-1.9 SDI 64KM
Województwo: śląskie
|
piotrstce1987 napisał(a): ja mam tez ringi ale własnie odkręciłem śruby i pomału ciagnolem do siebie ale czułem jakby kable mi nie dały ;/ co to może być jak wybrnac z tej sytuacji
Zrobiłem to dzisiaj i tez takie miałem wrażenie ale nic sie nie stało mocniej pociagnełem i wyszedł normalnie pozdro
|
02.09.2010, 20:11 |
|
|
Ekspert Techniczny
Dołączył(a): 01.02.2009, 20:30 Lokalizacja: Świetochłowice Posty: 5408
Podziękował: 167
Pomógł: 520
Silnik: AXR-1.9 TDI 101KM
Skrzynia: GGV - 5b.
Samochód: Ambiente
Rok prod.: 05.2007
Województwo: śląskie
|
piotrstce1987 napisał(a): ale czułem jakby kable mi nie dały ;/
Spoko. Kable na pewno tego nie blokują.
Po prostu u góry się licznik "przykleił". Ostrożnie od góry spróbuj się dostać pomiędzy licznik a "daszek". Zacznij raczej z boków niż na środku.
Zdaje się, że są u góry na obudowie zegarów dwa małe wypusty, które trzymają licznik.
Coś takiego jak zazaczyłem strzałką w załączniku.
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
_________________ Tempomaty w grupie VAG. Skoda, Seat, Audi, VW. 510 150 407
|
02.09.2010, 23:53 |
|
|
Dołączył(a): 22.09.2008, 11:28 Lokalizacja: Starachowice Posty: 135
Podziękował: 4
Pomógł: 4
Silnik: ATD-1.9 TDI 101KM
Skrzynia: inny model
Samochód: comfort
Rok prod.: 2001
Województwo: świętokrzyskie
|
no ale mie trzyma jakby po bokach dziwnie jakos :/
_________________ ... dla przyjaciół BARANEK ...
|
03.09.2010, 19:12 |
|
|
Ekspert Techniczny
Dołączył(a): 01.02.2009, 20:30 Lokalizacja: Świetochłowice Posty: 5408
Podziękował: 167
Pomógł: 520
Silnik: AXR-1.9 TDI 101KM
Skrzynia: GGV - 5b.
Samochód: Ambiente
Rok prod.: 05.2007
Województwo: śląskie
|
Ostrożnie od góry probuj. Łatwo załatwić na cacy szybkę.
_________________ Tempomaty w grupie VAG. Skoda, Seat, Audi, VW. 510 150 407
|
03.09.2010, 21:04 |
|
|
Dołączył(a): 24.01.2006, 09:43 Posty: 3671
Podziękował: 34
Pomógł: 98
Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Samochód: kura
Rok prod.: 2000
Województwo: łódzkie
|
jak śruby odkręcone to wkładasz nóż z okrągłym czubkiem między daszek a licznik i lekko rączkę noża kierujesz do dołu. wychodzi zawsze i bez problemu.
_________________ Jeżeli udoskonalasz coś dostatecznie długo – na pewno to zepsujesz. ░▒▓█▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄
|
04.09.2010, 14:06 |
|
|
Dołączył(a): 16.01.2010, 14:36 Posty: 5
Podziękował: 0
Pomógł: 0
Silnik: AQW-1.4 8V 68KM
Samochód: SKODA FABIA II STYLE
Rok prod.: 2009
Województwo: podlaskie
|
RINGI NA ZEGARY
Witam mam małe pytanie co do założenia ringów na zegary. Czy ktoś już forumowiczów coś takiego robił ? Chodzi mi dokładnie o wyjecie konsoli z zegarami i oddzielenie szkiełka od elektroniki, czy jak odepnę kabelki z tylu to czy nie powstaną potem jakieś błędy przy podpięciu z powrotem licznika. A może znacie jakiś zakład mechaniczny co to robi w Białymstoku? Z góry dziekujue i pozdrawiam.
|
08.05.2011, 11:26 |
|
|
Dołączył(a): 29.10.2009, 21:58 Lokalizacja: prowincja Posty: 12711
Podziękował: 189
Pomógł: 403
Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Samochód: 1Z5/K12
Rok prod.: 2012/2005
Województwo: podkarpackie
|
Re: RINGI NA ZEGARY
Szkiełka nie trzeba oddzielać, bo ringi wchodza przez otwory bez siłowania się. Po odpięciu przewodów nic się nie dzieje pod warunkiem, że w miedzyczasie nie przekręcisz kluczyka w stacyjce. Ale o tym wszystkim było już obszernie pisane (i zdjęciowane) na forum.
Tylko poszukaj...
_________________ O ślepych za dnia: http://tinyurl.com/jenvmux Proste jedzenie: https://prostejedzenieblog.wordpress.com Skrót od tysiąca to "tys.", a nie "tyś". "Tyś" znaczy "ty jesteś".
|
08.05.2011, 12:04 |
|
|
Dołączył(a): 26.10.2010, 10:36 Lokalizacja: Gliwice Posty: 185
Podziękował: 12
Pomógł: 7
Silnik: ASY-1.9 SDI 64KM
Skrzynia: inny model
Samochód: Fabia Combi Comfort
Rok prod.: 2001
Województwo: śląskie
|
Re: Ringi na zegary
Odgrzewam temat: zamontowałem ringi aluminiowe na zegary, jednakże w upalne dni zauważam, że wskazówki opierają się o ringi, "haczą". Materiał "pracuje", normalna rzecz. W związku z tym muszę skrócić/przyciąć wskazówki. Czy trzeba ściągać wskazówki? Czy trudno je zdjąć? Czym przycinać/skracać wskazówki i jak? Proszę o poradę.
_________________ skoda, że tak mało koni
|
01.05.2013, 20:22 |
|
|